
Profil firmy
Założona w 2011 roku firma DEERMA postawiła sobie własny cel: Stać się producentem innowacyjnych produktów, uznanych przez 1 miliard konsumentów na całym świecie. W lutym 2021 roku tworzyło ją 2000 pracowników, zebranych w siedzibie głównej w Shunde, Guangdong, ale również w Pekinie, Szanghaju i Hongkongu w Chinach, ale także w Czechach, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji oraz innych krajach i regionach.
Kategorie produktowe, w których specjalizuje się marka to odkurzacze pionowe, nawilżacze oraz małe kuchenne AGD, które pomagają użytkownikom w codziennych obowiązkach domowych, ale nie tylko. Firma stale poszerza swoją gamę produktową, zyskując nowych zwolenników każdego dnia.
Historia marki
2006
Projekt marki
W 2006 roku, pod przewodnictwem założyciela marki – Cai Tieqianga, powstaje firma Feiyu, której zadaniem będzie opieka nad odpowiednim wizerunkiem Deermy, ale również projektowaniem jej kreatywnych rozwiązań.
2010
Detaliści internetowi
2012
Marka własna
W 2011 roku DEERMA podjęła decyzję o stworzeniu własnej marki prywatnej po zgromadzeniu pewnego doświadczenia w działalności e-commerce. Dzięki swojemu dużemu doświadczeniu w e-commerce, DEERMA zajęła pozycję nr 1 w sprzedaży kategorii nawilżaczy w całej sieci w ciągu zaledwie kilku miesięcy.
2018
Multi Brand
2021
Internacjonalizacja
Baza produkcyjna


Operacja omni-channel
200 platform kanałowych
130 krajów i regionów
Autoryzowani sprzedawcy
Sprawdź, gdzie możesz kupić produkty Deerma w Polsce