Profil firmy

Założona w 2011 roku firma DEERMA postawiła sobie własny cel: Stać się producentem innowacyjnych produktów, uznanych przez 1 miliard konsumentów na całym świecie. W lutym 2021 roku tworzyło ją 2000 pracowników, zebranych w siedzibie głównej w Shunde, Guangdong, ale również w Pekinie, Szanghaju i Hongkongu w Chinach, ale także w Czechach, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji oraz innych krajach i regionach.

Kategorie produktowe, w których specjalizuje się marka to odkurzacze pionowe, nawilżacze oraz małe kuchenne AGD, które pomagają użytkownikom w codziennych obowiązkach domowych, ale nie tylko. Firma stale poszerza swoją gamę produktową, zyskując nowych zwolenników każdego dnia.

Historia marki

2006

Projekt marki

W 2006 roku, pod przewodnictwem założyciela marki – Cai Tieqianga, powstaje firma Feiyu, której zadaniem będzie opieka nad odpowiednim wizerunkiem Deermy, ale również projektowaniem jej kreatywnych rozwiązań.

2010

Detaliści internetowi

W 2010 roku wykorzystaliśmy szansę na gwałtowny wzrost krajowego handlu elektronicznego, aby przenieść punkt ciężkości naszej działalności na operacje związane z handlem elektronicznym. Rozwinęliśmy strategiczne partnerstwo z wiodącymi markami w kraju i za granicą, a naszą charakterystyczną usługą jest projektowanie wizualne dla handlu elektronicznego.

2012

Marka własna

W 2011 roku DEERMA podjęła decyzję o stworzeniu własnej marki prywatnej po zgromadzeniu pewnego doświadczenia w działalności e-commerce.  Dzięki swojemu dużemu doświadczeniu w e-commerce, DEERMA zajęła pozycję nr 1 w sprzedaży kategorii nawilżaczy w całej sieci w ciągu zaledwie kilku miesięcy.

2018

Multi Brand

W okresie od 2018 do 2020 roku firma nabyła globalny biznes oczyszczania wody firmy Philips i utworzyła Wellskins z YUNJI poprzez strukturę joint venture, Dr. Dan we współpracy z Xiaomi, Nature Bathroom Accessories we współpracy z NATURE HOME i innymi profesjonalnymi markami, przekształcając swoją strategię biznesową z jednej marki na wiele marek.

2021

Internacjonalizacja

Od 2021 roku, dzięki stale zwiększanym możliwościom, firma stała się liderem w innowacyjnej branży małych urządzeń w Chinach. Patrząc w przyszłość, będzie nadal konsolidować swoją wewnętrzną siłę i dążyć do celu, jakim jest światowej klasy przedsiębiorstwo z branży małych urządzeń.

Baza produkcyjna

DEERMA posiada obecnie bazę produkcyjną o powierzchni 100 000 metrów kwadratowych, z ponad 30 nowoczesnymi liniami produkcyjnymi i zwiększyła produkcję wysokiej jakości urządzeń domowych dziennie do 60 000 sztuk. W 2021 roku, firma zainwestuje w budowę inteligentnej bazy produkcyjnej inteligentnej o powierzchni 320 000 metrów kwadratowych, która ma zostać ukończona i uruchomiona w 2022 roku, zapewniając silne wsparcie dla wysokiej jakości produktów.

Operacja omni-channel

DEERMA działa na 200 platformach kanałowych, w tym w głównym nurcie e-handlu i społecznościowym e-handlu w Chinach, z globalnym śladem kanałów. Jej produkty zostały sprzedane w ponad 130 krajach i regionach w Azji Południowo-Wschodniej, Ameryce i Europie.

200 platform kanałowych

130 krajów i regionów

Autoryzowani sprzedawcy

Sprawdź, gdzie możesz kupić produkty Deerma w Polsce